minnen










Bilderna är ett par år gamla eftersom jag & Victoria inte har umgåtts på dom senaste åren. Trodde aldrig det skulle bli såhär. Hon var min bästevän , min solumate , hon var som min egen syster , hon var helt klart mitt allt. Det fanns inte en enda grej vi inte gjorde tillsammans.

Jag och Victoria hade en sån sjukt rolig tid tillsammans , vi hade bara varandra. Men tills slut skaffade vi annat umgänge , vi gled mer å mer , men jag trodde vi alltid skulle vara bästevänner. Men till slut hälsade vi inte ens på varandra. Och nu har jag insett och vi aldrig skulle kunna få tillbaka vår relation vi hade. Hon är den sjukaste bruden jag träffat. Hon kommer alltid vara en del av mitt liv , vad som än händer.

I miss you bestfriend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0