första dagen på lovet

Hello !

Började dagen med att åka in till läkaren med mamma , fixade lite saker så jääävla glad nu faktikst , hoppas bara det funkar ! :D Mamma skjutsade hem mig. Duschade och fixa mig sen drog jag mig mot stan och fixade lite saker med skönabönan viccan :D

Vid 1 träffade jag min allra finaste vän som har gjort dagen så himla mysig. Vi åt lunch på cupido och satt där ett bra tag , kikade runt lite i affärer , hittade dock ingenting.. Sen så gick vi och köpte varm choklad och satt oss vid varma gubben och pratade ett bra tag, vid halv 5 så drog vi åt varsina håll.

Ikväll blir det att träffa denise & sofie för en myskväll , mycket härlig första dag på sportlovet ! Nej nu ropar pappa att det är middag , vi hörs sen , puss på er fina !



haha tar aldrig kort på mina kläder men här är en ''dagens'' ;)
ÄLSKAR mina nya skor btw ! Visar det jag köpte med mamma för några helger sen i ett annat inlägg


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt dom? :)

2011-02-27 @ 18:51:49
URL: http://moaevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0