svaren

1. snyggast och snyggaste klädstil i nian, en från varje klass :)

Sv : 9A - Sofie borg helt klart 9B - Amanda F  9C - Sara karvonen 9D - tror Annina går där 9E - Julia b , vet inte om jag blandar ihop D och E men aa ni vet vad jag menar.

2. Vad för något slösar du mest pengar ?

Sv : Sola och mat..

3. fyra snyggaste kille o tjej från varje årkurs!

Sv. Nej gud vad jobbigt det orkar jag inte :p

4. Vartifrån är skinnjackan nedan ifrån? Ser ut att vara från hm.se men hittar den inte. Tack i förhand! :)

Sv : Den kommer ifrån bikbok !

5. dom med bäst klädstil i skolan? snyggaste personerna i 8an o 9an killar och tjejer:)

Sv : Aramis , både snygg & snygg klädstil , Kellie , Louise , Elvira , Donia & Cecilia
Hannes , Markus , Erik , vet inte om dom har bra klädstil lägger inte märket till det haha.

6. ngn på skolan du ogillar/tycker är konstig

Sv : Haha oj ja det finns mååååånga

7. Namnge dom tjejer och killar i skolan du tycker har bäst klädstil :)

Sv : Har aldrig lagt märke till killarna i skolans  kläder så mycket så kan inte säga någon. Men tjejerna är Sara K , Sofie B , Aramis , Louise & Kellie.

8. Vilka gymnasium och linjer har du tänkt gå? :)

Sv : Har sökt till fyrisskolan på frisör och fyrisskolan på stylist sen 3 valet tror jag kommer bli på lundellska , sammedia eller samekonomi

9. vem är den killen du gillar?:)

Sv : Vet inte om jag ska berätta det i bloggen , iallfall inte nu kanske kommer senare , veeem vet :)

10. 5 snyggaste i varje klass 8an och 9an tunaberg? ;)

Sv : Har nästan svarat på det i en annan fråga.

11. vem är killen du umgås med just nu?

Sv : En kille som är riktigt awsome :) ska nog inte nämna han här

12. något speciellt du ska göra under sportlovet? vill du göra festa med mig då?(a)

Sv : OM vi ska min partypingla !! :D

13. ´hur många har du haft sex med ?

Sv : En ledtråd , man kan räkna det på en hand !


Alltså hallå haha driver alla med dom här frågorna '' säg dom 5 snyggaste tjejerna och killarna i 7an 8an 9an  '' osv. Tror ni man pallar sitta och kolla upp det haha :p ? Ta lite mer normala frågor , puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0