Måste göras

Skaffa gymkort

Måste seriöst skaffa gymkort och börja träna , har inte rört på mig sen jag sluta på fotboll och vill ha en niiiice kropp till beach 11 liiixom ;))) . Så nu jävlar ska jag skaffa gymkort och börja träna !!! Förslag på bra gym ?



Fixa hårförlägning

Är sjukt trött på mitt korta hår som aldrig växer , när det väl börjar växa så måste jag klippa av det för att det är slitet , kul. Så jag ska fixa riktig hårförlägning som sitter i 4-6 månader , men lite svårt att skaffa fram 6 lax liksom hehe..



Ta tag i skola och plugg

Nu är det inte långt kvar tills jag ska börja på gymnasiet , och just nu har jag helt okej betyg men jag vill höja mig i några till ämnen så jag är helt säker på att jag kommer in på dom linjerna jag vill. Så nu är det bara försöka smöra inför lärarna hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0