helgen

I fredags så åkte jag till frisören efter skolan och klippte och slingade håret , senare på kvällen så åkte jag hem till Sofia och sen kom Sofie , ganska konstig kväll haha , kom hem runt 1 tiden.

Igår så var jag hemma hela dagen. Vid halv 7 drog jag mig till stan och mötte upp viccan vickan och nattis. Vi gick och köpte mat på macdonals och sen drog vi oss mot sunnersta där det var lite chillkrök typ , kvällen var riktigt rolig faktikst , badade utomhus jacuzzi (stavning) och bastade. Kom hem runt 2 , somna direkt.

Vaknade runt 11 i dag , har storstädat hela mitt rum , behövdes verkligen. Ska snart hoppa in i duschen sen fixa lite mat. Vi hörs senare , pusspuss



Hahahahahhaha.

2 bilder sen ifredags. Togs inga bilder från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0