Helgen

Halloj!

Ifredags så var det sista skoldagen , så nu är det lov ! Riktigt skönt , åkte ner på stan med Sofie efter skolan och solade och köpte lösögonfransar , sen hem. Duschade och fixade mig sen kom Sofia och hennes bror och hämtade mig , vi blev skjutsade till Sofie hon hade tjejmiddag för hon hade fyllt år. Orkar inte berätta hela kvällen , men det var riktigt kul.

I lördags var jag hemma hela dagen och kvällen. Städa rummet , sov bort hela dagen , åt & kolla på one tree hill haha.. I dag är det söndag och jag har söndagsångest fast vi har lov hela nästa vecka.. weird.

NU : Hoppa in och ta en dusch , fixa frukost , kolla på one tree hill. Vi hörs !

från i fredags



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0