Om mig

Du heter: Linnea Andersson

Smeknamn: Sofie kallar mig lillie hahaha sweetie !

Låt som när du är ledsen sörjer till: Hmm.. beror på , väldigt många

Beroende av: Chips och tuggumi

Vad tror folk om dig: Alla har väll olika uppfattningar

Stämmer det: Inte allt tror jag

Vad får du oftast komplimanger för: Kroppen typ

Vad säger du för att imponera på någon: Drar en cool raggningsreplik ;););)

Hur imponerar man på dig: Vara sig själv och få mig att skratta + snygg

Brukar du skratta för dig själv: Ibland ja haha..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Jag drömde om dig i natt :)
 
Var bor du: Lövstalöt

Trivs du där: No no no no

Äger du några converse: Yes

Sprit, cider, vin eller öl: cider muuums

Brukar du dricka ? : Ja det brukar jag

Brukar du bli full: ibland

Är du allergisk mot något: Nope

Hur svarar du i mobilen: Hallå

Antal timmar sömn inatt: 7 timmar

Brukar du komma i tid: Ja oftast  

När mår du bra: När jag umgås med mina vänner och det inte finns några problem =)

När blev du fotad senast: Igår

Hur känner du dig nu: Trött

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Har världens fotfobi , fy fy fy fy fy !!!!

Vad saknar du: SOMMAR !

Hade du en bra kväll igår: Ja jätte mysig

Favorit dryck på morgonen: Te , varmchoklad eller mjölk

Rakar du benen: Haha ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: vardag 11 - 12 , på helg 3 - 4

Är du blyg: Mot nya personer ? japp

Sysslar du med någon idrott: Nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaa

Har du spytt offentligt: Haha a

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: MASSA

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag !

Är du bortskämd: Nix

Vad gör du i morgon: Shoppa och leka med sofia och bli klippt =)

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Hmm.. kommer inte på någon nu

Vad längtar du till: Sooooommmaren

Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja jag har världens finaste vänner

Vad använder du för schampo: Det som är i duschen

Hur gammal är du: 15

Tycker du om någon just nu: Ja det gör jag lite faktikst

Gröna eller röda äpplen: Gröna

Gillar du golf: Verkar inte så kul haha

Vilken tid gick du upp idag: Halv 11

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Ja såklart

När grät du senast: Typ... några veckor sen 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka utomlands direkt och shoppa

Bär du glasögon eller linser: Nej världens bästa syn , helt seriöst !

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

Har du piercing: Nej bara i öronen

Vill du gifta dig: Men ja såklart !!!

Vill du ha barn: Ja fast inte nu , men när jag är stor =)

Solar du ofta: Japp , 2-3 gånger i veckan

Är du bra på att laga mat: Nja

Är du flygrädd: Nej inte så

Hur vig är du: hahahah..

Är du musikalisk: Det sista jag är

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola eller vatten

Vilken är din favoritglass: Solero

Tror du på ett liv efter döden? Typ 

Tycker du om sushi? Fyfan , noway

Vad äter du helst när du ser på film: Chips eller popcorn

Har du tandläkarskräck? Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska ? : Kvälls

Vilken ögonfärg har du: Blågröna

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja det har jag

Biter du på naglarna: Nej , eller okej jo ibland hehe

Röker du: Ja ibland

Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig hahah..

Senaste låt du hörde: Teenage dirtbag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0