helgen

Helgen har varit bra , i fredags så åkte jag hem till sofie sen vidare till en kompis och sov , i lördags så gick jag ner på stan stan och träffade jag sofia och vi gick o solade åt och köpte lösögonfransar sen hemåt igen , duschade och fixade mig sen drog jag mig mot stan med viccan mörk och nattis , vi gick och köpte mat och sen tog vi tåget mot knivsta. Vi slutade i sävja tror jag hos en kille på fest sen tog jag och mörk en taxi vid ungefär 4 hem till henne , då åt vi fyllekäk sen gick vi och sov !! I dag kom jag hem runt 3 och har bara tagit det lungt. Ska fortsätta plugga nu , hörs senare !   








hahah bjuder på bilderna ! Tack för helgen mina skönabönor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0