helgen

Helgen har varit mycket bra , i fredags så blev det party med mina cheyer  , vi åkte på en lokalfest i årsta. Där var det roligt , kul att träffa lite nya personer. På kvällen så sov jag hos en kompis. Vi vaknade dagen efter runt 4 haha..? Sen fick jag skjuts hem. Sen var det bara att duscha äta middag och fixa sig , sen runt tog jag 10 bussen till stan och vidare till norby på fest med elvira , där var det helt okej ! Sen åkte vi till mcd och sen hem till elvira och sov.

Kom hem för inte så länge sen och har precis duschat och ligger i sängen och käkar mat. Ikväll ska vi klä julgranen och baka pepparkakor , mysigt. Det är ju julafton om bara 5 dagar ?! helt sjukt hur fort det går. Nej nu ska jag kila , pusspuss



2 bilder från i fredags på mig o min soulmate , jag älskar dig sååå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0